Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorFormo, Joakim Buner
dc.contributor.advisorSabel, Nikolai
dc.contributor.authorMangersnes, Tobias
dc.date.accessioned2023-06-27T13:12:33Z
dc.date.available2023-06-27T13:12:33Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3073549
dc.descriptionForeldreinvolvering er en hjørnestein i den norske skole-modellen. Dessverre varierer involveringen mye utifra hvor du bor. En større hjemmebane er et strategisk designprosjekt som utforsker hvordan barneskoler kan være verktøy for nabolagsutvikling gjennom å undersøke måtene foreldre er involvert i skolen i dag, og kan være det i fremtiden. Prosjektet er en blanding av navigasjon i komplekse kulturelle, sosiale og byråkratiske systemer, idé- arbeid og forsøk på å skape ny mening i inngrodde aktiviteter. Erfaringene som er gjort underveis har ledet meg til å utvikle 4 strategiske prinsipp med 9 tilhørende design eksempler. Samlet sett danner de en alternativ strategisk visjon for foreldreinvolvering som legger avgjørende vekt på opplevelsene brukergruppene har av dagens situasjon.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherThe Oslo School of Architecture and Designen_US
dc.subjectTjenestedesignen_US
dc.subjectService designen_US
dc.subjectBarneskoleren_US
dc.subjectNabolagen_US
dc.subjectMedvirkningen_US
dc.subjectForeldreen_US
dc.titleEn større hjemmebane - En alternativ strategisk visjon for helhetlig foreldreinvolvering og barneskolen som nabolagsplattformen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.versionsubmittedVersionen_US
dc.rights.holderTobias Mangersnesen_US
dc.subject.nsiVDP::Humanities: 000::Architecture and design: 140en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel